Monday 14th May
Page 1 of 1
Monday 14th May
Textbook, Vitamine 2
Page 28
Homework:
Revision:
Big notebook:
Conjuguation:
To be / ER verbs
Children should be able to say:
je suis malade, est-ce que tu es malade ? Non, je ne suis pas malade...
Should know "to be" (je, tu, il, elle, nous, vous, ils, elles..) + adjectives (masc/ fem/ sing/ pluriel)
Je chante, est-ce que tu chantes ? Non, je ne chante pas.
(je, tu , il, elle + verb )
Page 28
Homework:
Revision:
Big notebook:
Conjuguation:
To be / ER verbs
Children should be able to say:
je suis malade, est-ce que tu es malade ? Non, je ne suis pas malade...
Should know "to be" (je, tu, il, elle, nous, vous, ils, elles..) + adjectives (masc/ fem/ sing/ pluriel)
Je chante, est-ce que tu chantes ? Non, je ne chante pas.
(je, tu , il, elle + verb )
Page 1 of 1
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|